2011. július 7., csütörtök

Egy "kis" kari




Nem tudom, ti hogy vagytok vele - az én gyöngykészletemben folyamatosan halmozódnak fel olyan gyöngyök, amiket csak azért vettem, mert valamilyen rendeléshez kellett, túl sokat vásároltam belőlük, és nem a kedvenc színeim, ezért azóta hozzájuk sem nyúltam. Engem ez nagyon bosszant, mert csak foglalják a helyet. Na mármost, úgy döntöttem, bizony elhasználom ezeket a gyöngyöket, ha tetszik, ha nem, és addig nem is vásárolok újakat, amíg fel nem szabadul egy kevés hely az új gyöngyöknek. Ez a karkötő ennek a "projektnek" az első darabja. A cél az volt, hogy minél több gyöngy fogyjon egy bizonyos színből. A végeredmény pedig nagyon meglepett, mert tetszik!!! Egy nagyon vastag, masszív és súlyos karkötő született, piros, bordó, barna és arany színekkel. A minta ismét saját kreálmány, és elég valószínű, hogy más színben is megfűzöm majd.

8 megjegyzés:

  1. Telitalálat ez a karkötő, nekem is nagyon tetszik. A minta szuper, gratulálok!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Csodaszép lett, nagyon tetszik! A minta is szuper, a színek pedig tökéletes összhangban vannak. De jó hogy így döntöttél...:)))

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű karit fűztél!Szereti a csiszoltat:)))Ügyes a minta is:)

    VálaszTörlés
  4. Igen! :) Meg a kását is szereti!:)))

    VálaszTörlés
  5. A problémát én is ismerem, de nagyon jó, hogy ebbe a projektbe fogták, mert igazán szêp lett a végeredmény. Kíváncsian várom a folytatást :))

    VálaszTörlés
  6. Igazán szép lett! Hát még sok maradékot kívánok,ha ilyenek születnek:)

    VálaszTörlés
  7. én meg meg is venném, Bea!
    Mert ezek az én színeim.
    Ha csinálnál nekem hozzá láncot, akkor igazán ütős volna. (persze csak ha még van abból a sok undi gyöngyből :)))
    Beszélek Ákossal a méretről.
    Zs

    VálaszTörlés