2011. augusztus 15., hétfő

Miből lesz a cserebogár?

Ramary hívott meg ebbe a jó kis játékba. Köszönöm! :)

Ez a nyaklánc az első gyöngyös munkám. Kb. 2005. körül készülhetett. Akkoriban is virágüzletben dolgoztam, és a főnöknőm kitalálta, hogy gyöngyöket és egyéb kreatív dolgokat is fogunk tartani. Mivel ő sem értett a gyöngyfűzéshez, találomra összevásárolgatott mindenféle távolkeleti gyöngyöt és hozzá kapcsokat. Damil az eleve volt az üzletben, mert előzőleg horgászcuccokat is tartott.
A nyaklánc érdekessége, hogy nincs benne stopper (azt sem tudtam, hogy létezik ilyen), és a damilt egyszerűen hozzácsomóztam a kapocshoz! :)))) A mai napig nem értem, hogy nem jött még szét, pedig elég sokat hordtam!

Más darabok is készültek abban az időben, főleg festett fa gyöngyökből, de sajnos pont nemrég kerültek elő és azokat már szétbontottam. Valahogy éreztem, hogy ezt még nem kell szétszednem! :)


Ez pedig már az újrakezdés. Talán már láttátok a blogom első bejegyzését...

Az egész egy interneten való böngészésből indult. Legelőször a Meskán láttam gyönyörűséges gyöngyékszereket és nagyon lenyűgözött, hogy mennyire szép és kreatív ékszereket készítenek egyesek. Aztán jött a gondolat, hogy én is szeretnék ilyeneket csinálni! Utánanéztem, hogy léteznek-e gyöngyfűző tanfolyamok. Az első amire rátaláltam, és közel is volt: a fóti Cora áruházban lévő kreatív hobbi bolt ingyenes tanfolyama. Ildikó mutatta meg az első lépéseket. És innen már nem volt megállás! Mentem tovább Vezsuzsihoz! :)

Akinek szerettem volna továbbadni a játék lehetőségét, már mind megkapta!
Köszönöm a játékot! :)


5 megjegyzés:

  1. A nyaklánc igazi különlegesség a,karid meg gyönyörű!

    VálaszTörlés
  2. Tényleg gyönyörű ez a karkötő, nekem is nagyon tetszik. A lánc is aranyos, vidám színkavalkád! Feltétlenül tedd el az utókor számára!!!

    VálaszTörlés
  3. A lánc színei nekem is nagyon tetszenek, igazi vidám darab. A karkötő pedig csodaszép, jelezte már akkor is a készítője tehetségét.

    VálaszTörlés
  4. Szia :) nagyon szépek a munkáid. Nem tudod, h hova költözött a hobby bolt ?

    VálaszTörlés